Szkolenia otwarte
Szukasz szkolenia dla pracownika, menedżera, kierownika?
Zobacz szkolenia otwarte na 2025 i zgłoś pracownika na warsztat umiejętności, w którym aktywnie zdobędzie nowe kompetencje.
3 – 4 GRUDNIA
29 – 30 STYCZNIA
Kierowanie Zespołem Fundamentalne umiejętności menedżerskie
Warsztat Kierowanie Zespołem ma na celu doskonalenie umiejętności sprawnego i skutecznego kierowania ludźmi.
Podczas warsztatu menedżer pozna fundamentalne narzędzia i techniki do zastosowania od zaraz w codziennej pracy: udzielanie informacji zwrotnej pozytywnej i negatywnej, budowa autorytetu, Blanchard i inne.
Z doświadczenia wiemy, że praktyczne zastosowanie wiedzy i narzędzi wpływa motywująca na menedżera i zwiększa chęci do rozwoju swoich własnych umiejętności, ponieważ ułatwia to pracę, a efekty są widoczne od razu — dlatego na warsztatach kierujemy się nie tylko rozwojem kompetencji, ale również metodą problem — rozwiązanie.
Moduł 1 – 14 STYCZNIA
Moduł 2 – 19 LUTEGO
Moduł 3 – 19 MARCA
Moduł 4 – 23 KWIETNIA
Moduł 5 – 13 MAJA
Moduł 6 – 17 CZERWCA
Kierowanie Zespołem – ONLINE Seria 6 Szkoleń Online
Nasz cykl szkoleń „Kierowanie Zespołem” jest skierowany do menedżerów, którzy mają doświadczenie w zarządzaniu zespołem, ale napotykają trudności i chcą wzmocnić oraz rozwinąć swoje umiejętności kierownicze. A także do osób, które dopiero rozpoczynają zarządzanie swoim zespołem i potrzebują zbudować silne podstawy.
Dzięki temu programowi uczestnicy poznają nowoczesne, sprawdzone techniki zarządzania zespołem, które pozwolą im efektywniej motywować, organizować pracę i budować zaangażowanie w zespole.
To nie jest zwykły wykład online!
Każdy moduł cyklu to jednodniowe szkolenie w formie interaktywnego warsztatu. Trener oraz uczestnicy pracują razem, wykonując ćwiczenia, poznając narzędzia oraz prowadząc dyskusję.
Moduł 1: Budowanie Autorytetu, Kompetencje Menedżerskie, Expose Szefa – 14 STYCZNIA
Dowiedz się jak zbudować i utrzymać autorytet w zespole tak, aby stworzyć silny wizerunek lidera, za którym warto podążać.
W tym module poznasz kluczowe kompetencje menedżerskie niezbędne do zarządzania zespołem, określisz swój poziom w zarządzaniu oraz słabe punkty.
Przećwiczysz także narzędzie Expose Szefa, które pozwala w jasny i klarowny sposób przekazywać cele, oczekiwania i zasady pracy w zespole. Dzięki temu zaczniesz wdrażać do zespołu swoją wizję.
Moduł 2: Style kierowania i Rozwój Pracownika – 19 LUTEGO
Dowiedz się jak Twój styl kierowania zespołem wpływa na poszczególnych pracowników. W tym module nauczysz się dostosowywać sposób zarządzania do konkretnej sytuacji oraz poziomu rozwoju pracownika w firmie.
Określisz poziomy Twoich pracowników dzięki czemu będziesz skutecznie ich motywować oraz przekazywać im zadania i odpowiedzialność. Zaczniesz stosować przywództwo sytuacyjne i unikniesz trudnej sytuacji, w której eksperci są zdemotywowani, a nowi pracownicy uciekają po 2 miesiącach pracy.
Moduł 3: Komunikacja Menedżerska, Udzielanie Informacji Zwrotnej – 19 MARCA
Rozwijaj swoje umiejętności komunikacji menedżerskiej, aby skutecznie przekazywać informacje pracownikom i uniknąć błędów, nieporozumień i konfliktów.
W tym module nauczysz się, jak budować otwartą i transparentną komunikację, która zwiększa zaufanie i zaangażowanie pracowników. Poznasz sprawdzone techniki udzielania informacji zwrotnej – w sposób konstruktywny, motywujący i wspierający rozwój zespołu. Dowiesz się, jak radzić sobie z trudnymi rozmowami, by budować pozytywne relacje nawet w wymagających sytuacjach. Dzięki temu zyskasz narzędzia, które pozwolą Ci skutecznie przekazywać oczekiwania i podnosić efektywność zespołu.
Moduł 4: Wyznaczanie Celów, Komunikacja do Wielu – 23 KWIETNIA
Naucz się wyznaczać spójne, świadome cele, które będą rozwijać Twój zespół oraz podnosić jego wyniki.
W tym module zyskasz narzędzia, z którymi opracujesz cele oraz przekażesz je pracownikom. Dowiesz się między innymi jak formułować cele, by zwiększyć ich szansę na powodzenie oraz w jasny sposób stawiać oczekiwania.
Poznasz też metody egzekwowania celu w trudnych rozmowach z pracownikiem.
Moduł 5: Delegowanie Zadań – 13 MAJA
Poznaj różnicę między delegowaniem zadań a wydawaniem poleceń i spraw, by zadania, które przekazujesz pracownikom, były zrobione dobrze, w terminie i zgodnie z Twoimi oczekiwaniami.
Na tym szkoleniu nie tylko zyskasz skuteczne narzędzia do delegowania obowiązków i odpowiedzialności, ale także zrozumiesz, jak delegować w praktyce uwzględniając stopień rozwoju pracownika i jak prowadzić rozmowy delegujące i monitorujące z pracownikami.
Moduł 6: Motywowanie Pozafinansowe – 17 CZERWCA
Odkryj skuteczne metody motywowania pozafinansowego, aby budować zaangażowanie i lojalność w zespole.
W tym module poznasz sprawdzone techniki wzmacniania motywacji, które nie wymagają dodatkowych nakładów finansowych, ale mają trwały wpływ na satysfakcję i produktywność pracowników. Nauczysz się, jak doceniać osiągnięcia, tworzyć przestrzeń do rozwoju, budować atmosferę zaufania i wpływać na poczucie wartości każdego członka zespołu. Będziesz w stanie rozpoznać spadki motywacji w Twoim zespole i zareagować szybko.
Dzięki temu zbudujesz kulturę pracy, w której ludzie są zmotywowani, doceniani i gotowi do podejmowania wyzwań.
23 – 24 STYCZNIA
Zarządzanie sobą w czasie Jak skutecznie realizować plany i zadania?
Warsztat Zarządzanie sobą w czasie ma na celu doskonalenie umiejętności sprawnego i skutecznego zarządzania sobą w czasie.
Podczas warsztatu poznasz skuteczne narzędzia i techniki do zastosowania od zaraz w pracy i prywatnie w życiu prywatnym: ABC, POMODORO, ALPEN, Linia Czasu, Pareto, 60/40 i inne.
Dowiesz się jak utrzymać samodyscyplinę i nie odkładać spraw na później. A także, w jaki sposób radzić sobie z czynnikami, które rozpraszają Twoją uwagę i sprawiają, że gubisz się i nie pracujesz produktywnie.
20 – 21 LUTEGO
Nowoczesny Prospecting B2B Pozyskuj klientów
Na szkoleniu z Prospectingu uczestnicy rozwiną umiejętności pozyskiwania klientów oraz skutecznej analizy ich potrzeb i ukrytych oczekiwań.
Zobaczą sposoby na zdobywanie klienta i budowanie bazy potencjalnych kontaktów.
Poznają techniki pierwszego kontaktu z klientem, dotarcia do osoby decyzyjnej oraz mówienia do klienta tak, żeby chciał wysłuchać.
Szkolenie dedykowane jest osobom odpowiedzialnym za pozyskiwanie klientów, rozszerzanie bazy leadów i nawiązywanie kontaktu z klientami.
24-25 KWIETNIA
Optymalizacja Procesów – Lean Manufacturing
Szkolenie z Lean Maufacturing przeznaczone jest dla osób, które są odpowiedzialne za procesy w firmie i chcą wprowadzać kulturę ciągłego doskonalenia
Na szkoleniu poznasz kluczowe narzędzia Lean Manufacturing takie jak: 5S, Kaizen, Kanban, VSM, SMED, TPM. Nauczysz się efektywnie wykorzystywać narzędzia Lean Manufacturing do analizy i usprawniania procesów oraz eliminowania marnotrawstw czasu, kosztów i materiałów.
Dowiesz się jak wdrażać filozofię ciągłego doskonalenia i angażować cały zespół do tego, by kontrolować proces, radzić sobie z chaosem i nieprzewidzianymi sytuacjami, które często zdarzają się na produkcji oraz wspólnie dążyć do coraz lepszych wyników.
27 – 28 MARCA
Skuteczne Negocjacje Handlowe
Zacznij prowadzić skuteczne rozmowy handlowe i negocjacje z klientami, dzięki którym zwiększysz sprzedaż na korzystnych dla siebie warunkach.
Podczas naszego szkolenia uczestnicy zdobędą umiejętności analizowania zagadnień negocjacyjnych oraz prowadzenia negocjacji.
Przećwiczą między innymi: budowanie autorytetu i pozycji negocjatora, asertywną komunikację w trudnych sytuacjach, zachowania pomocne w impasie negocjacyjnym.
Nauczą się rozpoznawać manipulacje partnera, bronić się przed nimi oraz wykorzystywać techniki perswazyjne.
20 – 21 MARCA
TWI – Training Within Industry
Szkolenie z TWI przeznaczone jest dla kierowników, mistrzów, liderów grup produkcyjnych oraz trenerów wewnętrznych. Dzięki szkoleniu uczestnicy wdrożą metodę TWI, zrozumieją rolę i odpowiedzialność w przekazywaniu wiedzy osobom instruowanym, będą potrafili szybciej i efektywniej wdrażać nowych pracowników oraz zyskają praktyczne umiejętności optymalizacji procesów i zwiększania wydajności.
15-16 MAJA
Zarządzanie Przez Motywowanie z Reiss Motivation Profile
REISS MOTIVATION PROFILE to naukowo opracowane podejście do motywacji człowieka. Metoda została opracowana w Stanach Zjednoczonych przez prof. Stevena Reissa. Jej głównym założeniem jest określenie osobowości człowieka za pomocą tzw. 16 podstawowych motywatorów życiowych.
Na szkoleniu liderzy, kierownicy oraz menedżerowie dowiedzą się jak wykorzystać profil motywacyjny w zarządzaniu zespołem i jak motywować ludzi dzięki znajomości ich wewnętrznej motywacji.
Dzięki temu szkoleniu zbudujesz zaangażowany, chętny do pracy zespół, który nie boi się wyzwań i ma determinację do tego, by wspólnie realizować ambitne cele.
13-14 MARCA Warszawa
5-6 CZERWCA Wrocław
Kierowanie Zespołem ProdukcyjnymPraktyczne umiejętności
Szkolenie skierowane jest do kadry kierowniczej firm produkcyjnych: liderów, kierowników, mistrzów, brygadzistów.
Rozwija praktyczne umiejętności budowania i zarządzania skutecznym zespołem produkcyjnym, między innymi budowanie autorytetu, udzielanie informacji zwrotnych czy motywowanie pracowników. Uczestnicy poznają style kierowania oraz określą swoją rolę w firmie.
Szkolenie ma charakter warsztatowy – uczestnicy wezmą udział w ćwiczeniach i grach symulacyjnych, które sprawdzą ich umiejętności w praktyce.