Pomagamy złożyć wniosek o dofinansowanie KFS i BUR
Nasze szkolenia mogą zostać zrealizowane ze środków w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego KFS oraz dofinansowania BUR.
Pomagamy w uzyskaniu dofinansowania szkoleń.
Udzielimy wsparcia w wypełnieniu formalności. Pomożemy w określeniu potrzeb szkoleniowych oraz doborze szkoleń odpowiednich dla konkretnych pracowników.
KONTAKT
Future Skills Spółka z o.o.
Szkolenia, projekty, konsultacja:
tel. + 48 531 058 864
tel. + 48 577 851 333
szkolenia@futureskills.pl
Webinary, kursy online, sprawy techniczne:
Adres biura, adres do korespondencji:
ul. Bacciarellego 4a
51-649 Wrocław
NIP: 8982290422
Numer KRS: 0001024069
MENU
Zostałeś szefem i co dalej?
/w kompetencja managerskie, leadershipZostałeś szefem i co dalej? Expose szefa.
Czy zdarzyło ci się stanąć przed zespołem w roli szefa ze świadomością, że wczoraj byli jeszcze twoimi kolegami? Czy pamiętasz te pustkę i niepewność co dalej, jak sobie poradzić, co powiedzieć, w jaki sposób ułożyć relacje, by odnaleźć się w nowej roli? Jak zbudować autorytet wśród często starszych lub bardziej doświadczonych pracowników? Czytaj dalej
Dlaczego warto być odpornym na stres i skutecznie zarządzać emocjami w pracy?
/w kompetencja managerskie, stresDlaczego warto być odpornym na stres i skutecznie zarządzać emocjami w pracy?
Odporność na stres oraz efektywne zarządzanie emocjami w pracy stają się dziś wymogiem i kluczowymi kompetencjami XXI wieku. Coraz bardziej wzrasta zapotrzebowanie na umiejętne radzenie sobie z presją i wyzwaniami jakie można spotkać w środowisku zawodowym. Czytaj dalej
Asertywność
/w komunikacjaAsertywność.
To było ładnych kilka lat temu. Prowadziłam szkolenie z asertywnej komunikacji w grupie młodych ludzi, do 25 roku życia. Zdobywali nowy zawód, a w ramach dodatkowego wsparcia uczestniczyli w różnych szkoleniach, rozwijających tzw. umiejętności miękkie. Czytaj dalej
ABC Przedstawiciela Handlowego
/w sprzedażCzy praca na stanowisku Przedstawiciela Handlowego jest opłacalna?
Czytaj dalej
Inteligencja emocjonalna w biznesie
/w kompetencja managerskie, komunikacjaLudzie często podejmują decyzje kierując się emocjami, a dopiero potem uzasadniają je faktami. Uczucia kierują nami bowiem w każdym momencie naszego życia. Czytaj dalej
Komunikacja w zespole
/w komunikacja, zarządzanieJeśli myślisz, że elementami decydującymi o przewadze konkurencyjnej firmy są jej strategia, technologie czy finanse, to jesteś w błędzie. To komunikacja w zespole jest czynnikiem, od którego zależą sukcesy organizacji. Czytaj dalej
Merchandising – odsprzedaż i dystrybucja
/w sprzedażNie da się sprzedać najwspanialszych produktów na świecie, nawet jeśli mają wsparcie w postaci najlepszej możliwej reklamy, o ile nie są dostępne w miejscach, gdzie konsumenci mogą je kupić. Czytaj dalej
Postawa i komunikacja asertywna
/w komunikacjaW kontaktach międzyludzkich każdy z nas przyjmuje określoną postawę. Ta właściwa, która nas wspiera i służy zdrowym relacjom to postawa asertywna. Te które nam nie służą to postawa uległa i agresywna. Czytaj dalej
Lider Zespołu
/w kompetencja managerskie, leadership, zarządzanieLider zespołu czyli KTO? Instytut Gallupa przebadał ponad milion osób zatrudnionych w różnych firmach, branżach i krajach. Jednym z wyników tych badań było stwierdzenie, iż wybitnym pracownikom potrzeba wielkich liderów zespołu. To jak długo w firmie pozostanie utalentowany pracownik i co do niej wniesie, zależy bowiem od jego relacji z bezpośrednim przełożonym.
Zarządzanie Zespołem Sprzedaży
/w kompetencja managerskie, zarządzanieOczekiwania od menedżera „na wejściu” są na tyle wysokie, że nie ma już mowy o powolnym wchodzeniu w rolę, czy stosowaniu taryfy ulgowej. Odnosi się to również do kwestii relacji z podwładnymi, która nie tylko musi „zaistnieć”, ale również przynieść pozytywny skutek. Czytaj dalej