Pomagamy złożyć wniosek o dofinansowanie KFS i BUR
Nasze szkolenia mogą zostać zrealizowane ze środków w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego KFS oraz dofinansowania BUR.
Pomagamy w uzyskaniu dofinansowania szkoleń.
Udzielimy wsparcia w wypełnieniu formalności. Pomożemy w określeniu potrzeb szkoleniowych oraz doborze szkoleń odpowiednich dla konkretnych pracowników.
KONTAKT
Future Skills Spółka z o.o.
Szkolenia, projekty, konsultacja:
tel. + 48 531 058 864
tel. + 48 577 851 333
szkolenia@futureskills.pl
Webinary, kursy online, sprawy techniczne:
Adres biura, adres do korespondencji:
ul. Bacciarellego 4a
51-649 Wrocław
NIP: 8982290422
Numer KRS: 0001024069
MENU
Delegowanie zadań krok po kroku
/w kompetencja managerskie, leadership, zarządzanieDELEGOWANIE ZADAŃ KROK PO KROKU
Delegowanie zadań to jedna z najważniejszych kompetencji menedżera. Jednak większość przełożonych nie lubi lub nie potrafi skutecznie delegować. Wydaje im się, że szybciej będzie, jak sami wykonają dane zadanie, niż kiedy zaczną komuś tłumaczyć co jest do zrobienia. Poza tym boją się, że stracą kontrolę w firmie lub nie ufają umiejętnościom podwładnych. Czytaj dalej
6 zasad skutecznego motywowania
/w motywacja6 zasad skutecznego motywowania.
Jak sprawić, by pracownicy w Twoim zespole mieli więcej energii i zapału do pracy? Co zrobić, aby by z radością realizowali zadania, a ich motywacja utrzymywała się stale na zadowalającym poziomie? Czytaj dalej
Co ma bunt dwulatka do asertywności…
/w komunikacjaCo ma bunt dwulatka do asertywności…
Czytaj dalej
Motywacja – od Maslowa do Vrooma
/w kompetencja managerskie, motywacjaMotywacja – od Maslowa do Vrooma.
Co sprawia, że nam się chce, dlaczego w określonych sytuacjach zadania niemalże „robią się same”, mamy stan flow i płyniemy na fali, ledwie zauważając upływający czas, a niekiedy idzie jak po grudzie, nic się nie klei i szukamy tylko wymówek, by nie zabrać się do pracy. Czytaj dalej
Wygodne buty czy hełm ochronny, co powinno stanowić podstawowe wyposażenie profesjonalnego handlowca?
/w sprzedażWygodne buty czy hełm ochronny, co powinno stanowić podstawowe wyposażenie profesjonalnego handlowca? Jak sądzisz dlaczego pytam i dlaczego taki akurat zestaw akcesoriów przedstawiam Ci do wyboru?
Na jednym z ostatnio przeprowadzonych szkoleń dla zespołu handlowców zapytałam uczestników, co powinien robić handlowiec aby dobrze sprzedawać swoje usługi lub produkty? Co powinien robić aby mieć wyniki i realizować plan? Czytaj dalej
Pomodoro
/w kompetencja managerskie, zarządzanie sobą w czasieNa kłopoty – POMIDOR.
Na zdrowotne na pewno. Ale nie będzie to artykuł o wartościach odżywczych i bogactwie witamin nagrzanych słońcem pomidorów. POMODORO to znana, bardzo prosta i skuteczna metoda zarządzania zadaniami i efektywności osobistej. Czytaj dalej
Przemówienie – jak się za to zabrać? Cz. I
/w kompetencja managerskie, wystąpienia publicznePrzemówienie – jak się za to zabrać? Cz. I
Mark Twain – ten od Przygód Tomka Sawyera i Przygód Hucka (ktoś jeszcze pamięta te książki?) powiedział, że sekret dobrej improwizacji tkwi w solidnym przygotowaniu. I nic tego nie zmieni. Przygotowanie dobrego wystąpienia, przemówienia, prezentacji biznesowej wymaga czasu. Czytaj dalej
Skuteczne techniki sprzedaży. cz2
/w sprzedażSkuteczne techniki sprzedaży. cz 2
Być może jesteś początkującym sprzedawcą lub dopiero założyłeś firmę i chcesz dowiedzieć się, co robić aby zaczęła ona przynosić większe zyski. A może pierwsze kroki w sprzedaży masz już za sobą i szukasz sposobów, by poprawić swoje dotychczasowe wyniki? Bez względu na to, które zdanie opisuje cię lepiej, dowiesz się tutaj jakie techniki są skuteczne i pomogą Ci osiągnąć zamierzony cel. Zebrałam tutaj swoje kilkuletnie doświadczenie handlowe i masę przydatnych wskazówek, które z pewnością pomogą ci sprzedawać więcej! Czytaj dalej
Wystąpienia – praktyczne sposoby na stres
/w stres, wystąpienia publiczneWystąpienia – praktyczne sposoby na stres
Umiejętność ubierania w słowa swoich myśli, to umiejętność bardzo przydatna. Dzięki niej sprawnie się komunikujemy, przekazujemy nasze oczekiwania, mówimy o naszych uczuciach czy planach. To umiejętność, której opanowanie może nam bardzo pomóc w realizacji naszych życiowych celów, tak prywatnych jak i zawodowych. Dla wielu osób konieczność mówienia do innych, szczególnie na szerszym forum, to ciągle duży stres. Jednak praca z ludźmi często wymaga od nas tej sprawności. Czytaj dalej
Asertywny kontakt z samym sobą
/w kompetencja managerskie, komunikacjaAsertywny kontakt z samym sobą…
Maria Król-Fijewska w swojej książce „Stanowczo, łagodnie, bez lęku” przytacza następujący dowcip: Czytaj dalej