Anna

Dyplomowany Trener Biznesu, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w zakresie komunikacji, sprzedaży, zarządzania jakością, zarządzania kapitałem intelektualnym. Certyfikowany  Chief Wellbeing Officer. Trener wystąpień publicznych. Aktorka teatrów amatorskich.

Wykształcenie

Absolwentka Wydziału Finansów i Zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. oraz studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu kierunek: Trener Biznesu. Absolwentka kursów z neurokomunikacji, metod efektywnej sprzedaży oraz podstaw psychologii.

Klienci

Na co dzień pracuje z pracownikami zatrudnionych na różnych szczeblach, przede wszystkim jednak są to kierownicy, liderzy, specjaliści z takich firm jak NFZ, AMP, WSB, PGNiG, MAN, ZT Kruszwica, Alvanaeko czy Brembo ale również współpracuje z przedstawicielami służb mundurowych. Ania dzieli się swoim kilkunastoletnim doświadczeniem zdobytym w branży, motoryzacyjnej oraz budowlanej. Zawsze w centrum uwagi znajdował się człowiek oraz budowanie trwałych relacji.

Doświadczenie zawodowe

Od siedmiu lat pracuje jako trener biznesu. Obecnie specjalizuje się w tematach związanych z komunikacją, wystąpieniami publicznymi, zarządzaniem kapitałem intelektualnym, zarządzaniem sobą w czasie, motywacją, wellbeingiem, czyli dobrostanem pracowników. Zaraża swoim entuzjazmem i pozytywnym podejście do pracowników. Pokazuje i uczy jak motywować pracowników, jak tworzyć zespoły, jak się komunikować, by budować zdrowe relacje oraz wykorzystywać potencjał drzemiący w pracownikach.

Posiada piętnastoletnie doświadczenie sceniczne oraz jest współautorką publikacji literacko- poetyckich. Występowała na deskach wielu wrocławskich teatrów i scen klubowych. Doskonaląc swój warsztat aktorski, uczestniczyła w kursach prowadzonych m.in przez Mariusza Kiliana, Zbigniewa Walerysia, Krystynę Paraszkiewicz- Pater i Stanisława Pater.
Jest również współautorem publikacji naukowych, dot. źródeł władzy.

Tematy szkoleniowe

  • Zarządzanie zespołem
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Motywowanie pracowników
  • Delegowanie zadań i odpowiedzialności
  • Komunikacja i współpraca w zespole
  • Budowanie zespołu
  • Wystąpienia Publiczne
  • Wellbeing
  • Zarządzanie kapitałem intelektualnym